-
Gwarancja i reklamacja
GWARANCJA
Produkty oferowane przez nas zawsze objęte są gwarancją udzieloną przez producenta. W żaden sposób nie ogranicza to, nie wyłącza, czy też nie zawiesza uprawnień jakie przysługują Klientowi z tytułu rękojmi.
Na karcie produktu zawsze możecie Państwo dowiedzieć się jaki jest okres gwarancyjny. Często jest to 2, 5 i 10 lat. Roszczenia z tytułu gwarancji kierować należy bezpośrednio do producenta.
REKLAMACJA
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy czasowe odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami, tel. 506 414 089, 509 412 789. Przy odbiorze klient jedt odpowiedzialny za sprawdzenie przesyłki przy kurierze ( a zwłaszcza szybę) jeśli przesyłka jest uszkodzona należy spisać protokół szkody na drukach kuriera w dwóch egzemplarzach po jednym dla stron TJ.KURIERA I KLIENTA. TO WARUNEK UWZGLĘDNIENIA REKLAMACJI.
Proces reklamacyjny w 3 krokach:
1. Skontaktuj sie z nami
2. Po obustronnym uzgodnieniu, prześlij produkt do nas lub do producenta, który chcesz zareklamować
3. Dołącz do niego pisemną informację (może być mailowo), w której opiszesz powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od obustronnie podjętej decyzji)
Do 14 dni od otrzymania przesyłki, poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: wymianę reklamowanych podzespołów, przesłanie pełnego nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji.
W razie każdej wątpliwości i pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@bmpartner.pl lub telefonicznie: 506 414 089, 509 412 789.
Udzielimy Ci pełnych wskazówek jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.